torsdag, december 06, 2012

Originell och charmig

Kan man väl lugnt säga om den här mysiga lägenheten, 
med sin kreativ lösning, och där man har utnyttjat
alla ytor på bästa tänkbara sätt;)
Så klart finns det en liten arbetshörna...

 
ett stort inbyggt skafferi som jag drömmer om
man har fått till ett schakrutigt golv....
den här sortens gasplattor är så grymt bra,
saknar mina gamla som jag hade i min förr förra lägenhet...

underbar liten utgång...
som leder ut på den lilla söta uteplatsen.
ja vad säger ni, visst har den det mesta;)
Säljs hos Stadshem.
Ha en underbar dag!!!!
Kram
Johanna

7 kommentarer:

  1. Det här var lite rörigt för mig, möblerat ur alla vinklar o vrår med en salig blandning färger. Men rutigt golv och skafferi är snyggt!


    kramen

    SvaraRadera
  2. Älskar det! Personligt och annorlunda!
    Ha en fin dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Murade väggen,trägolv & kök underbart ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder...jag gillar tegelväggen och uteplatsen bäst :)))
    Ha det gott i vintervädret!!
    Kramar från Bia

    SvaraRadera
  5. Snyggt, ska du flytta?
    Ha det så bra i snöyran.

    Kram Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  6. Kul att se andras lägenheter med nya idéer och fina lösningar.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera